Aflysning af nytårsappel

Klubben har modtaget DGU’s anbefalinger vedr. Corona-virus, og dem følger vi selvfølgelig. Derfor må vores nytårsappel samt efterfølgende stiftende generalforsamling den 21. marts, desværre aflyses. Hvornår det bliver muligt at afholde en ny, må tiden vise.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.