Månedsmatch

Husk der er månedsmatch nu på onsdag den 3. maj, hvor vi spiller fra rød tee.

Det betyder at der ikke er mulighed for at låse huller (F18)

Vi slår ud kl. 16:45.

Sidste tilmelding er som sædvanlig søndag kl. 20:00 på Golfbox.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.